Notícies

  Tornar

  12/07/2024

Necessitem una persona per fer les tasques de coordinació del Club Social de Figueres

El Club social de Figueres necessita incorporar una persona amb titulació universitària de l´àmbit de la Salut (psicòlegs, educadors o educadores socials), per a fer les tasques de coordinació del Club.
 
El Club Social és un espai on es treballa la inserció sociocomunitària de les persones amb malaltia mental, majors d'edat, a través de l´oci, fent diferents tallers i activitats (Manualitats, francès, costura, piscina, excursions...)
 
OBJECTIU:
Fomentar la participació social de les persones amb problemàtica de salut mental, creant xarxa social, participant de les activitats comunitàries, suport en el creixement personal de les persones acompanyades, ocupar el temps amb activitats de qualitat, entre altres.
 
HORARI: 30 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte, en funció dels tallers i les sortides.
 
COMPETÈNCIES:
Persona flexible orientada a aconseguir resultats.Capacitat de treball en equip.
Consciència social.
Amb capacitat d’entendre la problemàtica psicosocial.
Proactiva. Rigorosa. Amb vocació de servei. Responsable.
 
CAPACITACIÓ:
Formació universitària en l’Àmbit sociosanitari
Idiomes: Català nivell C
Altres formacions en diverses disciplines que donin un valor afegir al desenvolupament de les seves tasques.
Desitjable: Coneixement del 3er sector
Imprescindible tenir carnet de conduïr B. Es condueixen les furgonetes 9 places de l´entitat.
 
RESPONSABILITAT:
  • Entrevista de valoració als usuaris per a la inscripció en el club social.
  • Elaboració, recepció i registre de la documentació necessària per a fer l’alta al club social i comunicar-la a l’àrea d’administració.
  • Mantenir les dades dels usuaris actualitzades i comunicar-les a àrea d’administració.
  • Elaborar els plans individualitzats d’intervenció (PII) als usuaris del Club Social i fer un seguiment de l’acompliment d’objectius.
  • Mantenir la base de dades actualitzada i complir amb els terminis de revisió dels PII i dels seguiments.
  • Fer seguiment dels usuaris respecte a la participació i assistència en les activitats, i actuar en conseqüència.
  • Mantenir actualitzats els seguiments als usuaris al programa de gestió del CS deixant constància de fets i actuacions succeïdes i/o dutes a terme.
  • Coordinació amb els centres de salut, serveis socials, Fundacions i altres entitats que derivin persones al club social, així com amb els familiars dels mateixos en cas que hi hagi alguna dificultat que s’hagi de comunicar.
  • Treballar per mantenir un nombre alt d’usuaris i fomentar assistència en el club social.
  • Valoració periòdica de les activitats que s’ofereixen dins del marc del club social, i fer proposta de millora en cas que es detectin necessitats.
  • Elaborar la programació anual del club social, segons les directrius rebudes per la direcció de l’associació.
  • Organització i assistència als Respirs familiars.
  • Liderar els tallers del club social, garantint que hi ha el material i les instal·lacions necessàries per dur-los a terme en aquells espais que no tenen una persona experta en el tema.
  • Donar suport al tallerista, en aquells tallers que estan dirigits per personal expert en el tema.
  • Fomentar l’assistència dels usuaris tant a tallers com a les activitats puntuals organitzades per l’associació.
  • Control de la documentació i actualització de la mateixa de les persones beneficiaries del servei.
  • Dur a terme les accions que per la seva imprevisibilitat siguin necessàries per al bon desenvolupament del club social i dels seus usuaris.
Si t´interessa, escriu a administracio@familiaisalutmental.cat o truca al 972200463

  Tornar