Notícies

  Tornar

  24/09/2024

Necessitem una persona per fer les tasques de coordinador/a del Club Social de Figueres

El Club social de Figueres necessita incorporar una persona amb titulació universitària de l´àmbit de la Salut (psicòlegs, educadors o educadores socials), per a fer les tasques de coordinació del Club.
 
El Club Social és un espai on es treballa la inserció sociocomunitària de les persones amb malaltia mental, majors d'edat, a través de l´oci, fent diferents tallers i activitats (Manualitats, francès, costura, piscina, excursions...)
 
OBJECTIU:
Fomentar la participació social de les persones amb problemàtica de salut mental, creant xarxa social, participant de les activitats comunitàries, suport en el creixement personal de les persones acompanyades, ocupar el temps amb activitats de qualitat, entre altres.
 
HORARI: 30 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte, en funció dels tallers i les sortides.
 
COMPETÈNCIES:
Persona flexible orientada a aconseguir resultats.Capacitat de treball en equip.
Consciència social.
Amb capacitat d’entendre la problemàtica psicosocial.
Proactiva. Rigorosa. Amb vocació de servei. Responsable.
 
CAPACITACIÓ:
Formació universitària en l’Àmbit sociosanitari
Idiomes: Català nivell C
Altres formacions en diverses disciplines que donin un valor afegir al desenvolupament de les seves tasques.
Desitjable: Coneixement del 3er sector
Imprescindible tenir carnet de conduïr B. Es condueixen les furgonetes 9 places de l´entitat.
 
RESPONSABILITAT:

• Elaborar els Plans d’intervenció individual (PII) als usuaris del club social, fer seguiment de l’acompliment d’objectius

• Mantenir la base de dades actualitzada i complir amb els terminis de revisió dels PII

• Fer seguiment de la participació i l’assistència en les activitats dels usuaris.

• Mantenir actualitzats els seguiments de les persones que participen del club social.

• Coordinació amb els centres de salut, serveis socials, Fundacions i altres entitats que ens derivin usuaris o bé que facin l’acompanyament a la persona, així com amb els familiars.

• Planificar, organitzar i executar les activitats que es fan al club, tenint en compte els interessos dels usuaris, el cost econòmic i humà que té l’activitat i la viabilitat de la proposta.

• Elaborar el projecte de cada activitat tenint en compte: objectius, mètode, avaluació, mitjans i pressupost i posar-lo en el suport digital que gestiona el club social.

• Organitzar les activitats de dissabte en funció dels interessos dels usuaris.

• Valoració periòdica de les activitats que s’ofereixen dins del marc del club social, i fer proposta de millora en cas que es detecti falta d’interès o altres problemes que impedeixin el gaudi de l’activitat

• Vetllar per la qualitat de les activitats tenint cura de proporcionar el material necessari i l’espai adequat. Contemplar les habilitats de les persones i tenir en compte que si necessiten una atenció especial.

 

Condicions:

Contracte indefinit.

30 Hores setmanals de dilluns a dissabte

 

Requisits:

Carnet de conduïr b

Capacitat de mediació i resolució de conflicte

Domini de dinàmiques d’interacció social

Habilitats per les diferents disciplines artístiques o culturals.

Iniciativa i flexibilitat per a resoldre situacions

Escolta activa

Treball en equip

Sensibilitat i respecte per tractar amb persones vulnerables

Coneixament del tercer sector

 

Si t´interessa, escriu a administracio@familiaisalutmental.cat o truca al 972200463

  Tornar